2011/03/01

nire aitaren etxea

Nire ustez, olerki honek esan nahi duena da
semea edo familiako batek edozein gauza egingo
zuela bere aitaren arazoei, oztopoei eta suertatzen
diren gauzei aurre egiteko. Honekin, Poetak esan
nahi duena da gure aitari lagundu behar diogula
momentu guztietan bera beti egongo delako hor
gure egoera txarretan laguntzeko.
Denok dakigun bezala, aita baten edo ama baten
maitasuna bizitza osorako dela eta hobe da ez galtzea.
Irakurri nuenean olerki hau, pertsonaia ari zen egoeran
pentsatu nuen eta amaitu nuenean irakurtzen mina eta
tristura eragin zidan. Irakurtzen dudanean edo entzuten
dudanean, nire aitan pentsatzen dut eta burura etortzen
zaizkit berak egindako gauza guztiak eta egiten ari den gauza
guztiataz familia aurrera eramateko nahiz eta egoera latza
batean egon momentu hauetan krisia dela medio.

2 comentarios:

  1. Ondo Igor!

    Hausnarketa ona, baina esaldiak nahi izan duzun lekutik moztu dituzu. Ziurrenik lerro gehiago idatzi duzula erakusteko, baina idatzitakoa lerro erdia da. Beraz, 8 bat lerro idatzi dituzula jakinarazten dizut.

    Ondo izan!

    ResponderEliminar
  2. Oso hausnarketa pertsonala iruditu zait

    ResponderEliminar