2011/03/17

Erreflexionatzeko garaia heldu da.

Orain dela bi aste irakurritako olerkia, gizonaren ahoa hain zuzen, gizon batek jasaten duen errepresion datza. Gizon horri hainbeste bidegabekeri urteetan zehar egin eta guztiz ahulduta egon arren, ahoa ez tapatzeko erregutzen du.

Poema honek asko hunkitu nauela esan beharra dut. Hainbat egoera datorkit burura, gaur egun, zenbait pertsonek bizi baitira egoera berean. Mundu zoragarri honetan, adierazpen askatasuna norberak duen eskubidea dela diote gehienek, baina, hori egia ote da?
Egoera tamalgarria iruditu arren, ni ezetzean nago. Denok ez dugu adierazpen askatasun bera. Askok, euren pentsaera adierazteko beldur dira, horrek dakarren ondorioengatik.

Nire galdera da; Noiz arte bizi beharko gara horrela?

1 comentario:

  1. asko gustatu zait gizonaren ahoa olerkiaz azldu duzuna. azalpenaz aparte,oso interesgarria irudditu zait sure iritzia eta hausnarketa. izan ere, nik berdina uste dut.

    ResponderEliminar