2011/03/01

NIRE AITAREN ETXEA

Poema hau irakurri dudanean, oso harreman ona zuten aita eta seme baten istorioa dela pentsatu dut. Nire ustez, semeak aita hil zenean idatzi zuen poema, eta esan nahi duena da, edozer egingo duela aitaren etxea babesteko, berataz daukan gauza bakarra delako eta. Poema honek ahalegina, indarra, etab. iradokitzen dit, kapaza delako edozer gauza egiten bere aitaren etxea defendatzeko, hor barruan bere arima dagoelako, eta bere aitaren etxea gabe gelditzen bada, bere aitarengandik gelditzen zitzaion gauza bakarra galduko zuen. Idazleak etxeko ohiturak oso garrantzitsuak direla eta gauza guztien gainetik defendatu behar direla esaten du. Poema honetan gehiegikeria asko nabarmentzen da, baina ondo erabilita dagoela uste dut zeozer ondo defenditu nahi baldin baduzu esfortzua behar da eta.

2 comentarios:

  1. Oso ondo Euria!

    hausnarketa sakona idatzi duzu, baina galdera bat: Zer uste duzu dela "Nire aitaren etxea", etxea bera ala beste edozer?

    Ondo izan!

    ResponderEliminar
  2. nire ustez, ez da etxea bera baizik eta aita bera, metafora bat dela uste dut.

    ResponderEliminar