2011/03/14

Apur dezagun katea- bideoa

Eguzki, Fandango, Lanak, Lorea, pegi, Sandra crestelo

10 comentarios:

  1. Oso Ondo!

    taldekideen izenak idatzi sarreran mesedez.

    Ondo izan!

    ResponderEliminar
  2. nire ustez bideoa oso polita eta landua da. Baina pixka bat laburra. Abestia zerikusia du bideoarekin.

    ResponderEliminar
  3. nire ustez bideoa oso ondo antolatuta dago.
    Abestia lotura handia dauka bideoarekin eta bideo nahiz eta laburra izanik ondo dago.

    ResponderEliminar
  4. nire ustez oso laburra da bideoa baina ondo egituratuta dago. ez dago txarto.

    ResponderEliminar
  5. laburregio kideak esan bezala baina argazki politak!

    ResponderEliminar
  6. Este comentario ha sido eliminado por el autor.

    ResponderEliminar
  7. Oso laburra izan arren olerkia kantatzen duen abestia aurkitu duzue. Horretaz gain, aragazkiak egokiak dira. Oso polita!

    ResponderEliminar
  8. pixka bat laburra da baina hori kenduta ikusgarria benetan

    ResponderEliminar
  9. poema laburra egin zait baina, hala ere, argazkiak eta abestia momentuoro bat datozela iruditzen zait, horregaitik bideo ona egun duzuela uste dut!

    ResponderEliminar
  10. berriro ikusi nahi nuen zuen bideopoema, baina iada ez da agertzen! igo dezakezue berriro? lasai egon, ez zarete epez kanpo egongo! Eskerrik asko aldez aurretik

    ResponderEliminar