2011/03/01

Euskara Klaroa

Hasteko, poema hau nahiko zaila iruditu zait irakurri dudan lehen aldian, baina, berriro irakurtzean ulertu dudala pentsatzen dut. Nire ustez, oso tristea da poema. Bertan hitz egiten du hiltzen ari den neska bati buruz. Neskak pentsatzen du horaindik ez dela heldu bere ordua, betidanik gauza askotan zalantzak eduki dituela, baina, horretan oso seguru dagoela.
Beste aldetik, komentzatzen du zer gertatuko den bera hiltzen denean, metaforen bitartez "alferrik izanen dira damuak" eta "eguzkia itzalduko da" nik ulertu dut heriotzarekin bizia bukatzen dela eta ez dagoela ezer gehiago. Eta amaieran damutzeak ez duela ezertarako balio.
Ez dut gustuko poema hau oso tristea iruditzen zaidalako.

1 comentario:

  1. Oso ondo Kazakistan!

    Baina galderatzo bat: poema gustatu ez arren, bat zatoz aipatu duzun ideia nagusiarekin?

    Ondo izan!

    ResponderEliminar