2011/03/01

NIRE AITAREN ETXEA

Poema honek nire ustez esan nahi duena da, familiako
kideen artean erlazio onak euki behar ditugula.
Poeman autoreak esan nahi diguna da pertsonaiak
edozein gauza egingo lukeela bere aitaren etxea defendatzeko.
Nik uste dut,bere aitarekin erlazio sakona zeukala eta bere
aita berarekin ez dagoenez faltan botatzen duela eta etxe
horrek balio handia daukala berarentzat.
Nire ustez ,etxe horretan bere bizitzako zati handi bat dago
eta berarentzat oso garranttzitsua denez ez du nahi, inondik
ere ez etxe hori botatzea.Edozer gauza egingo luke etxe hori
oinez jarraitzeko.
Poema irakurri dudanean nire aitan pentsatu egin dut,nola
bera familia aurrera eramaten ari da momentu latz hauetan
gauzak ondo ez daudela.Nire aitarekin eralzio oso estua daukadanez
nik ere ez nuke nahiko nire aitaren etxea galtzea.

3 comentarios:

  1. Oso ondo Txonan!

    Hausnarketa sakona egin duzu, eta esaldiak nahi izan duzun tokitik moztu dituzu itxuraz lerro gehiago egiteko, ezta?

    Zure ustez Arestik etxea dioenean etxea eraikin bezala aurkezten digula ala beste edozer?

    Ondo izan!

    ResponderEliminar
  2. Nik uste dut Arestik esan nahi duela etxe hori ez dela etxea eraikin bezala baizik eta beste zeozer

    ResponderEliminar
  3. Ondo da, baina zer uste duzu dela? beste edozer hori zer da¿? saia zaitez horren gainean hausnartzen.

    Ondo izan!

    ResponderEliminar