2011/02/28

Ni eta nik diodana

Bueno, egia esateko, ulertzeko naiko zaila dela esan nahi dut baina hainbatetan irakurri ondoren zer edo zer ulertu dudala uste dut. Lehenik eta behin autoreak adierazi nahi du ezer ez dela, denaren aparte, hau da, bera subjetu moduan denaren, eta berak dituen dituen borondatez, birtutez, pentsamenduez edota sentimenduez kanpo ez dela ezer.
Gero bizitza irudikatzen saiatzen dela uste dut, oso modu generalean, bide bat balitz moduan aipatzen du, amaiera batera eramaten gaituen bide bat eta idazleak beldurrik gabe egiten ari dena.
Amaieran, bidea amaitzean ezer ez garela esaten du. Ez bera ez inor ez dela ezer izango bidea amaitzean, eta hori beti izan dela eta izango dela.
Autorearekin bat nator

2 comentarios:

  1. Kaixo!!

    Beno, uste dut beste sarrerako galderari berandu erantzun diodala. Beraz, barkatu eta oso ondo nola edo hala zeregina egiteagatik. Sarrera laburra da zurea ere, baina ondo dago.

    Ondo izan!

    ResponderEliminar