2011/02/28

ez naiz eznaizena baina bai naizena

Nire ustez poema honetan idazleak esan nahi duena da, guk izatezez, ez garela ezer unibertsoarekin eta beste gauza batzuekin konparatuz baina bai garela gu garena, asko ez izan harren. Esaten du gure munduan zerbait noizbait izan garen harren azkenean guztiak hilko garela eta orduan ez garela ezer izango, mundua izaten jarraitzen badu ere.

Poema oso interesgarri bat iruditu zait , denbora asko kostatu dit, baina azkenean sentzua hartu diodala uste dut eta oso ondo zegoela. Esaten duen mezua hau da , gizakia guretzat asko garela, baina unibertsoarekin alderatuz ez garela ezer, eta diru eta gauza asko eduki arren , azkenean hildak bagaude ez digula ezertarako balioko. Mezu honekin ados nago eta uste dut pertsona askori begiak irekitsea egingo ziola, batez ere, errege eta halako jende kodiziozoei.Poema hau nire klasekoei gomendatzen diet, baina ikus ezazue gutxienez bost minutu bestela ez diozuelako sentzua hartuko

2 comentarios:

  1. Oso ondo Nacho Vidal! (ezizen kuriosoa benetan...)

    Hausnarketa sakona egin duzu, eta interesgarria. Hala ere, 10 lerroko minimora ez heldu izanaz gain, hasnarketaren etiketa falta zaizu.

    Ondo izan!

    ResponderEliminar
  2. Este comentario ha sido eliminado por el autor.

    ResponderEliminar